Skip links

Goed verhaal

Er zat zo’n goed verhaal achter, ik heb het meteen gekocht!

Consumenten zijn gek op Storytelling. Ik zelf ook.

Bij mijn ontwerpen gaat het altijd over het verhaal achter het product. Want vertellen waar je voor staat als merk en waarom je een product hebt gemaakt voegt dus letterlijk waarde toe.

Daarom is het waardevol om als merk helder te hebben waar jouw verhaal over gaat. Want alle kernwaarden van jouw team en de missie van jouw bedrijf zouden ook terug te zien moeten zijn in jouw assortiment.

“ Verhalen vertellen met vormgeving, dat is wat ik doe.”

elke

Denk maar eens aan grote namen met het zelfde product, maar met een totaal andere uitstraling. Dat zijn niet voor niks concurrenten, want ze vertellen een ander verhaal aan hun doelgroep. En spreken hiermee hun eigen fans aan.

Verhalen vertellen met vormgeving, dat is wat ik doe.

Ieder product verteld namelijk een eigen verhaal. Dat kun je aflezen aan kleur- en materiaalgebruik, de textuur, de mate van afwerking en de vormentaal.

Het consequent uitdragen van je verhaal vergroot het consumentenvertrouwen. Je merk wordt herkenbaar en je doelgroep heeft de feeling met jouw verhaal. Zo creëer je fans. Een trouwe doelgroep die jou meer omzet bezorgd.

Zonde dus, als jouw omzet achterblijft doordat je producten blijft produceren zonder verhaal.

Waarde toevoegen door een verhaal te vertellen dat naadloos aansluit op de waarde van jouw bedrijf. Daar kan ik je mee helpen.