Skip links

Keuzestress

Aaargghhhh, keuzestress!!!

Ideeën voor nieuwe producten zijn er wel; jouw team bedenkt het ene naar het andere idee.

Maar ja, je zult moeten gaan kiezen welke je uitvoert, want je budget is natuurlijk beperkt. Maar welke keuzes maak je dan??
Wordt het rond of vierkant, wit of zwart? Moet het er zo uitzien zoals je vorige product, of moet je toch een keer iets heel anders proberen?

“Moet het er zo uitzien zoals je vorige product, of moet je toch een keer iets heel anders proberen?”

elke

Dit zijn allemaal dilemma’s waar niet 1 passend antwoord op te geven is. Want jouw team heeft natuurlijk verstand van het maken van de beste producten, maar is niet per sé op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen of de behoeften van jouw klant. Laat staan dat je een beeld hebt hoe het er in de toekomst uit zal zien en wat dat dan gaat betekenen voor jouw marktsegment. Daar heb je echt een professional voor nodig.

Alpina Kinderfietsen collectie 2016

Keuzes worden vaak gemaakt op basis van verkoopresultaten uit het verleden. Maar dat zijn niet altijd de beste maatstaven. Is jouw product over 10 jaar nog steeds relevant of zullen er dan alternatieven op de markt zijn? Is het is noodzakelijk om aan productinnovatie te doen? Of ben je eigenlijk wel op de goeie weg, maar zien de producten van jouw concurrent er gewoon veel aantrekkelijker uit? Wat maakt het eigenlijk dat jouw klanten kiezen voor de concurrentie en wat zou je daar aan kunnen doen?

Laat mij met je meedenken en je blik verruimen. Want als buitenstaander heb ik een andere kijk op jouw problemen. Heb jij ook plannen voor productontwikkeling, maar geen idee waar te beginnen? Elke Vormgeving ontwerpt producten die jouw consument zullen verrassen en de markt doen opschudden. Vormgeving die over 10 jaar nog steeds straalt. Voor productontwerpen die perfect aansluiten bij jouw merk werk ik graag met je samen. Weg met die keuzestress? Neem nu contact met me op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

“ Elke Vormgeving ontwerpt producten die jouw consument zullen verrassen en de markt doen opschudden.”